Samochody zabytkowe odrestaurowane w Rzepecki Auto
Chcesz zobaczyć jak wyglądają auta zabytkowe po kompleksowej renowacji w serwisie Rzepecki Auto? Zachęcamy do obejrzenia poniższych zdjęć, które przedstawiają samochody klasyczne odnawiane w naszej firmie. Naszą specjalnością są samochody brytyjskie, szczególnie często pracujemy nad Jaguarami ale nie unikamy odrestaurowywania samochodów marek takich jak: Aston Martin, Austin-Healey i Lotus. W naszym portfolio znajdują się także klasyczne Mercedesy, Volvo, Fordy i Fiaty. Jesteśmy otwarci na każdy projekt, którego przedmiotem będzie doprowadzenia do świetności nawet najbardziej egzotycznych pojazdów zabytkowych.
Odnawianie aut zabytkowych
Samochody klasyczne wymagają specyficznego podejścia. Naszym celem jest ocalenie przed zapomnieniem każdego, nawet najbardziej nadgryzionego zębem czasu samochodu. Zespół pod kierownictwem inżyniera Macieja Rzepeckiego ma na swoim koncie takie sukcesy jak np. odtworzenie auta na podstawie 50% pozostałości po oryginale czy przywrócenie do życia zatopionego przez powódź Mercedesa 220 SE z 1952 roku.
W każdym przypadku renowacja samochodów jest na bieżąco dokumentowana. Właściciel, razem ze lśniącym i sprawnym samochodem otrzymuje książkę z fotograficzną dokumentacją prac.
Aston Martin
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/08/IMG_0342-180x130.png)
Aston Martin DB6
1966
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/03-180x130.jpg)
Aston Martin DB6
1965
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/11-180x130.jpg)
Aston Martin DB6
1966
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/6-180x130.jpg)
Aston martin DB6
1966
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2015/06/zdjęcie-21-180x130.jpg)
Aston-Martin DB6
1966
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Austin-Healey
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/DSC_0401-180x130.jpg)
Austin-Healey 100
1955
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/DSC_1027-180x130.jpg)
Austin-Healey 3000
1960
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/13-180x130.jpg)
Austin-Healey 3000
1967
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_4658-180x130.jpg)
Austin-Healey 3000
1967
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Blog
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2020/12/zabytkowy-samochod-180x130.jpg)
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2020/11/garaz-180x130.jpg)
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2020/09/kotlina-klodzka-180x130.jpg)
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2020/03/zabytkowe-samochody-180x130.jpg)
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2019/12/zabytkowe-samochody-180x130.jpg)
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2019/09/GettyImages-888172106-180x130.jpg)
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2019/07/GettyImages-1049816568-180x130.jpg)
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2019/05/2-180x130.jpg)
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Ferrari
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/11/IMG_5349-180x130.jpg)
Dino 246 GT
1969
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
FIAT
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/a1-180x130.jpg)
Fiat 1300
1961
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/19-180x130.jpg)
Fiat X1/9
1980
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/1111-180x130.jpg)
Fiat 124 Spider
1965
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Ford
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/04/zdjcie-5-7-180x130.jpg)
Ford Mustang Mach1
1973
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/310-180x130.jpg)
Ford Mustang
1965
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
FSO
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_8007-180x130.jpg)
Warszawa M20
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Jaguar
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2018/10/DSC_0173-180x130.jpg)
Jaguar E-type
1961
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC02073-180x130.jpg)
Jaguar E-type V12
1973
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2018/07/IMG_4022-e1532436261850-180x130.jpg)
Jaguar E-type FHC
1962
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2018/04/vintage-and-prestige.1522918234.65072-1-180x130.jpg)
Jaguar Mk IV
1948
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2018/03/IMG_5525-180x130.jpg)
Jaguar XK120 FHC
1953
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2018/03/IMG_4886-180x130.jpg)
Jaguar E-type OTS
1961
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/10/IMG_8921-180x130.jpg)
Jagaur XK150 DHC
1958
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/09/Zrzut-ekranu-2017-09-13-o-17.58.55-180x130.png)
Jaguar E-type SI
1965
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/08/IMG_81091-180x130.jpg)
Jaguar XK150S OTS
1958
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/06/IMG_7137-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1963
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/06/IMG_6981-180x130.jpg)
Jaguar XK140 OTS SE
1954
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/01/IMG_2037-180x130.jpg)
Jaguar E-type
1963
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/01/IMG_2901-1-180x130.jpg)
Jaguar E-type FHC
1970
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2016/09/IMG_1258-180x130.jpg)
Jaguar XK150 DHC
1958
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2017/01/IMG_0080-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1971
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2016/05/IMG_0684-180x130.jpg)
Jaguar E-type S I
1961
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2016/03/IMG_76551-180x130.jpg)
Jaguar XK140 DHC SE
1955
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2015/10/15-180x130.jpg)
JAGUAR XK140 DHC
1956
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2015/10/111-180x130.jpg)
Jaguar XK140 OTS SE
1956
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2015/10/DSC_0471-180x130.jpg)
Jaguar E-type S I
1962
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2015/04/IMG_5042-180x130.jpg)
Jaguar E-type S I
1966
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/08/1-180x130.jpg)
Jaguar XK140 DHC
1956
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/06/IMG_3606-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1969
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/03/IMG_5627-180x130.jpg)
JAGUAR XK140 DHC
1955
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/10/IMG_0539-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1969
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/08/13-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1970
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/07/IMG_0278-180x130.jpg)
Jaguar E-type S II
1969
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/08/12-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1969
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/16-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1968
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/AA-180x130.jpg)
Jaguar E-type SI
1964
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/06-180x130.jpg)
Jaguar E-type SI
1964
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/Q-180x130.jpg)
Jaguar E-type SIII
1973
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/02-180x130.jpg)
Jaguar E-type SIII
1974
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_5221-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1969
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_7375-180x130.jpg)
Jaguar E-type SIII
1974
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_7264-180x130.jpg)
Jaguar E-type SI
1965
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_7313-180x130.jpg)
Jaguar E-type SI
1964
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_8093-180x130.jpg)
Jaguar E-type SI
1964
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_5573-180x130.jpg)
Jaguar E-type SIII
1973
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/07/VI-Krolewski-Rajd-0412-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1970
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/07/VI-Krolewski-Rajd-0547-180x130.jpg)
Jaguar E-type SII
1969
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/07/IMG_0259-180x130.jpg)
Jaguar XK150 OTS
1958
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/128-180x130.jpg)
Jaguar XK150 FHC
1959
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_2208-180x130.jpg)
Jaguar XK 150 FHC
1959
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_2959-180x130.jpg)
Jaguar XK 140 OTS
1955
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/Pulpit-1091-180x130.jpg)
Jaguar XK 120 DHC
1953
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/09/IMG_0409-180x130.jpg)
Jaguar XK140 DHC
1956
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/0111-180x130.jpg)
Jaguar XK 120 DHC
1970'
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/110-180x130.jpg)
Jaguar XK 150 FHC
1972'
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/19-180x130.jpg)
Jaguar XK 140 OTS
1955'
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/18-180x130.jpg)
Jaguar XK 140 FHC
1972'
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_85901-180x130.jpg)
Jaguar XK150 DHC
1111
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_8430-180x130.jpg)
Jaguar XK 150 FHC
1961
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/01/IMG_2714-180x130.jpg)
Jaguar XK 150 DHC
1960
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/DSC02461-180x130.jpg)
Jaguar XK150S DHC
1111
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/j-180x130.jpg)
Jaguar XK150 DHC
1111
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/01/www-180x130.jpg)
Jaguar Mk II
1111
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/01/15-180x130.jpg)
Jaguar Mark II
1961'
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/06-180x130.jpg)
Jaguar Mark IV
1958'
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/16-180x130.jpg)
Jaguar Mk IV
1958'
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_86841-180x130.jpg)
Jaguar Mk IV
1111
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Jensen-Healey
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/DSCN93621-180x130.jpg)
Jensen-Healey
1971
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Lotus
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/esprit11-180x130.jpg)
Lotus Esprit
1977
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Mercedes-Benz
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2015/06/zdjęcie-3-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 220S
1959
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/05/IMG_1804-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 190SL
1955
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/mb2-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 450SL
1975
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/01-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 300
1953
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/119-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 280SL
1969
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/14-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 220S
1968
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/08/1-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 220SE
1954
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_40991-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 190SL
1956
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/0131-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 190SL
1958
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/01-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 190SL
1957
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/05/5-180x130.jpg)
Mercedes-Benz 190SL
1958
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
MG
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/08/MGC11-180x130.jpg)
MGC
1967
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2014/05/zdjęcie-2-1-180x130.jpg)
MGA coupe
1957
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/IMG_1726-180x130.jpg)
MG TD
1951
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/05-180x130.jpg)
MG A
1957
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/041-180x130.jpg)
MG A
1961
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/25-180x130.jpg)
MG A
1957
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/mga-4-180x130.jpg)
MG A
1958
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/MGA-COUPE-1-180x130.jpg)
MG A Coupe
1958
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Triumph
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2015/06/IMG_3941-180x130.jpg)
Triumph Roadster 2000
1949
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/t1-180x130.jpg)
Triumph Spitfire
1974
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/471-180x130.jpg)
Triumph TR3
1956
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/06/a2-180x130.jpg)
Triumph TR6
1971
![linia](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/themes/ra/images/about-line.png)
Volvo
![realizacja](http://rzepeckiauto.pl/wp-content/uploads/2013/04/02-180x130.jpg)
Volvo P1800
1968